zaterdag 15 september 2018

Terug van weggeweest



Na een afwezigheid van meer dan 1 jaar zal ik deze blog binnenkort nieuw leven inblazen.
Sommige artikels die ik in 2016 en 2017 geplaatst had, verwezen naar websites die intussen niet meer bestaan. Deze heb ik dan ook verwijderd. Zo blijft enkel nog de actuele informatie beschikbaar.
Ook de informatie in de tabbladen bovenaan de blog (waar je onmiddellijk toegang hebt tot alle linken ivm het betreffende thema) heb ik bijgevolg aangepast.


Op vrijdag 21 september verschijnt het eerstvolgende artikel.

Até breve!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer bent begonnen. Ik woon sinds kort in Lisabon en heb veel handige tips op je site kunnen vinden :) en ik ben nu hard aan het leren om Portugees te spreken. muito obrigado!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Olá Mitchel :-)

      Sorry voor dit zeer late antwoord. Door de drukte ben ik deze blog een beetje uit het oog verloren.
      Het was inderdaad mijn bedoeling om deze verder te zetten, want ik heb nog heel wat leuke websites met interessant materiaal in mijn favorietenlijst staan.
      Eens ik terug wat meer tijd heb, is het mijn bedoeling deze allemaal eens na te kijken en jullie verder te voorzien van leuke tips ;-)
      Het doet mij in ieder geval veel plezier dat je hier al veel handige tips hebt gevonden!
      Hoe bevalt het leven in Lissabon? :-)

      Cumprimentos,
      Valerie

      Verwijderen